Cihazımda USB Host Modu (OTG) desteği olup olmadığını nasıl anlayabilirim ?

Bazı Android cihazlar bir USB Host olarak çalışabilir, böylelikle bu cihazlara başka USB cihazlarını takarak kullanabilirsiniz. Örneğin, fotoğraflara bakmak veya kamerada kayıtlı fotoğrafları telefonunundan aktarmak, tabletine bağlı USB ye dosya kopy...
05.02.2014 tarihinde engin engin (5660) sordu

Telefonda altyazılı film izlemek

Galaxy S3 kullanıyorum. Altyazı dosyası(srt) film dosyası ile aynı klasörde olmasına rağmen filmi altyazılı açmıyor. Ne yapmalıyım?
04.06.2015 tarihinde Lord sordu

Samsung J7 bildirim ışığı varmı?

Samsung J7 aldim on bildirim isigi yanmiyo acaba tlf ozelligindemi yok yoksa ayarlardanmi bulamadik
17.11.2015 tarihinde osman sordu

HTC Sense telefonum bozuldu, açılmıyor.

5 dakika önce arama yapıp masaya bıraktım. Şimdi telefon açılmıyor. Şarj taktım, doldurdum yine de açılmıyor.
05.08.2014 tarihinde cemo sordu

Google Hangouts'ta oturum açma sorunu

Cyanogenmod 10.1 yüklü tabletimde Google Talk uygulamasını güncelleyip Hangouts ile değiştirdim. Fakat şimdi aşağıdaki hatayı almaya başaldım: Can't sign in because we couldn't reach Google. Try again Nasıl düzeltirim?
02.01.2015 tarihinde Ayşe Saliha Tazegül sordu

Servis numaralarına mesaj atamıyorum.

Merhaba lg g4 kullaniyorum. 5555 e mesaj atarken bi pencereden birdaha izinverme diye isaretledim ve birdaha 5555 e mesaj atamadim. Tekrarnasil duzeltebilirim.

HTC One güncellemeden sonra video oynatmıyor

Android 4.4.2 yüklü telefonum wifi internete bağlanınca 27 tane filan uygulama güncelledi. Artık video oynatmıyor. Bu konuda bilgisi olan var mı
10.10.2014 tarihinde Ayşe Elif sordu

Facebook ve Google kişilerini 4.2'de nasıl senkronize edebilirim?

Rehber uygulamasında "Hesaplar" bölümü Facebook kişilerini eklemek için bir seçeneğe sahip ve seçenek bende işaretli. "Ayarlar -> Hesaplar -> Facebook" yolundaki kişileri senkronize etme seçeneğini de işaretledim, ama yine de Facebook kişilerim senkr...
11.09.2014 tarihinde Ergün sordu

now send the package you want to apply to the device with adb sideload filename hatası

4.4 güncellemesini sideload şeklinde yapmaya çalıştım ama bu ekranda takılıp kaldım nasıl kurtulacağımı bilmiyorum. Acil yardım lütfen.
17.09.2014 tarihinde haydın sordu

misafir modu uygulamasi geri nasil kaldirilir

Misafir modunu actim ve geri eski haline getiremiyorum nasil yapicam
20.02.2015 tarihinde Misafir sordu

Bildirim sesleri ve titreşimleri nasıl kapatılır?

Telefon zil sesi ve/veya titreşimi açıkken tüm uygulamaların bildirim seslerini ve titreşimlerini kapatmak istiyorum. Bunu yapmanın bir yolu var mı? Resmi Google cevabını denedim ama Titreşim -> Hiçbir zaman ayarı yoktu ve bildirimleri sessize ayarla...
25.05.2014 tarihinde sibelya sibelya (8880) sordu

Samsung Galaxy tab 10.1 açılış ekranında takılıp kaldı. Takoz (brick) oldu.

Tabletim üzerinde Cyanogen mod yüklenmiş vaziyette hediye olarak geldi. SCH-i905 model. Cyanogen modu kaldırmak için android ayarları içindeki formatlama işlemini kullandım ama işe yaramadı. Sonra kurtarma ekranında fabrika ayarlarına döndürdüm gene ...
15.07.2014 tarihinde cemo sordu

Candy Crush Saga kaldığım yerden nasıl devam edebilirim?

Candy crush sagaya kaldigim yerden nasil devam edebilirim
08.01.2015 tarihinde eda sonmez sordu

Youtube uygulaması bağlantı hatası veriyor

Youtube uygulaması 3 farklı cihazda "sunucuyla bağlantı kesildi/tekrar denemek için dokunun" hatası veriyor. Cihazların tek ortak özelliği Youtube’un 5.7.38 sürümünü kullanıyor olmaları. Diğer özellikler çalıştığına göre sorun bağlantıda değil, aynı ...
22.12.2014 tarihinde Ata Kerem Bugey sordu

Kişiler durduruldu hatası

Rehbere girmiyo basınca kişiler durduruldu yazıyo yardımcı olurmusunuz tşk
30.09.2015 tarihinde Misafir sordu

Telefonum "kamera bağlantısı yapılamıyor" hatası veriyor

Neden kamera bağlantisi yapılamıyor diyor

Candy Crush android apple geçişi yapılabilir mi?

Candy crashı androidden appleye gecircem nasil kaldigim yerden devam edebilirim
23.01.2015 tarihinde Misafir sordu

General mobile discovery numara engelleme / kaldırma

General Mobile Discovery numara(kişi) engelleme nasıl yapılır?
02.07.2014 tarihinde Soner sordu

Android galeriden fotoğraf silemiyorum, geri geliyor

galaxy mini 2 kullanıyorum. telefonumdan galerideki bazı fotoğrafları siliyorum ama yaklaşık 24 saat içerisinde fotoğraflar geri geliyor. senkronize kısmından kapatmayı denedim ama zaten galeri senkronize ediliyor şeklinde bir şey yazmıyor. yani gale...
20.12.2014 tarihinde anonim sordu

Uygulama varsayılan yükleme konumuna yüklenemiyor - hatası alıyorum

Samsung galaxy s3 telefonumda google play store'dan bir uygulama yüklemek istiyorum. İndiriyor fakat yükle dediğimde "uygulama varsayılan yükleme konumuna yüklenemiyor" hatası alıyorum. Neden olabilir?
14.06.2014 tarihinde Servet sordu